Výsledná animace auta
Po půl roce, se dvěma či třemi asi mesíčními přestávkami, je animace podle tutorialu Blender 2.8 Launch Pad hotová. Kompletně celé video, včetně modelů, scén, animací... vytvořil 11 až 12letý syn prakticky sám. Několikrát jsem mu pomohl pochopit výklad ve videu, kterému nerozuměl.
Ozvučení videa syn doplnil v letní animační dílně na Kyberně v Hradci králové. Pod vedením pana Trnky. Nejen jemu patří dík za skvělou práci s dětmi a neuvěřitelnou trpělivost.
Samotná práce probíhala na poměrně běžném notebooku s 4jádrovým procesorem Intel Core i5-8265U, 8GB RAM, grafika NVIDIA GeForce MX150 4GB s dotykovým IPS displejem. Z počátku šla práce v pohodě. Bohužel, závěrečná kompozice už byla tak trochu hrou nervů. Pravděpodobně by to chtělo výrazně více paměti a lepší grafická karta by byla taky fajn. Naštěstí lze v Blendru pro zobrazení nastavit úsporné vykreslování a pracovat se dá. Výsledný render byl ale neproveditelný. Samotné vyrendrování tedy proběhlo na rendrovací farmě, jak jsem psal již dříve.